Мениджър Търговски Обекти – Български и Английски
INTERESTED IN THIS JOB? – CLICK HERE
+359 879 807 448
veronika@bluelynx.com
Description
За наш клиент, водещ дистрибутор на отоплителни, охлаждащи, ВиК, електрически и възобновяеми енергийни системи и предлагащ иновативни и енергийно ефективни решения за жилищни и търговски проекти, търсим Мениджър Търговски Обект, който да се присъедини към екипа им в гр. София.
Профил на Позицията за Мениджър Търговски Обект
Задълженията включват, но не са ограничени до:
- Управлява клиентските отношения чрез изграждане и поддържане на стратегически партньорства с настоящи и потенциални клиенти, включително инсталатори, строителни компании, инвеститори, проектанти и крайни клиенти
- Следи продажбите и оперативните дейности. Осигурява постигането на търговските цели чрез ефективно управление на ежедневните операции в търговските обекти, включително представя продуктите и оптимизацията на наличностите
- Управлява екип от консултанти по продажби и технически експерти, с цел постигане на високи стандарти на обслужване и изпълнение на ключови бизнес цели
- Осигурява изключително обслужване на всички клиенти чрез предоставяне на технически и търговски консултации, управляване на доставки и координиране на след продажбеното обслужване
- Следи наличностите и качеството на продуктите в обектите, с цел осигуряване на ефективно обслужване, както и редовно проверя съответствието на стоките с изискванията
- Координира административните процеси, включително спазването на нормативните изисквания за безопасност и хигиена, и поддържането на стандартите за презентация на продуктите
Профил на Кандидата за Мениджър Търговски Обект
- Отлично владеене на Български и Английски език, писмено и говоримо
- Завършено средно образование в областта на икономиката, мениджмънта, маркетинга или друга свързана дисциплина е задължително
- Значителен опит в управлението на търговски обекти, като предимство е в търговията със строителни материали или инсталации
- Умение за ефективно управление на екипи, мотивиране на служители и насърчаване на високи стандарти за изпълнение
- Отлични комуникационни и преговорни умения, със силен фокус върху клиентски мениджмънт и стратегическо управление на продажби
- Дълбоко разбиране на пазара на инсталации и строителни материали, както и на индустриалните стандарти
- Добро познаване на вътрешните правила и процедури, свързани със складови и търговски дейности, както и на стандарти за безопасност и качество
Какво Предлага Клиента
- Конкурентно възнаграждение
- Допълнително здравно осигуряване
- Платен годишен отпуск
- Гъвкави работни часове
- Възможности за професионално развитие
- Корпоративни събития и тим билдинг активности
- Подкрепа за баланс между работа и личен живот
Блу Линкс Кариери ЕООД е регистриран посредник за Подбор на Персонал с Лиценз №: 3173/06.07.2021
Please note:
Candidates may be required to present references and diplomas, and may have a background check done as a part of the Blue Lynx recruitment procedure.
Thank you for your application with Blue Lynx. Due to the volume of applications we cannot respond to everyone. Therefore, when you have not had a call or email from one of the Blue Lynx Recruiters within 5 working days your CV has not been selected. Please register with Blue Lynx when you have not already done so, click Register Online
You can email queries and question to cv@bluelynx.com.
For a broader picture of Blue Lynx and all published vacancies please visit www.bluelynx.com.
Kind regards, The Blue Lynx Team