Специалист Обслужване на Клиенти – Различни езици

INTERESTED IN THIS JOB? – CLICK HERE

Category:
Customer Service/Helpdesk


Region:
Bulgaria: Sofia, Varna/Remote
Salary:
Depends on experience
Language(s):
Hiring type:
Company hire
Duration:
1 month
Start date:
ASAP
Job ref.:
22-0193
Contact:
Nikoleta Georgieva
+359 879 807 448
nikoleta@bluelynx.com

Description

Нашият клиент е водеща компания за обслужване на клиенти, предоставяща аутсорсинг на дигитален маркетинг, бизнес процеси, технологии и консултантски и аналитични решения. Те работят по различни проекти, всеки един различен, вълнуващ и с възможност за кариерно развитие.

В момента се разрастват и активно търсят попълнения за позициите им на Специалист Обслужване на Клиенти с различни езикови изисквания.

Моля обърнете внимание: Имаме разнообразни позиции с различни езикови изисквания. Например: Английски и Френски или Английски и Испански. Имаме и позиции, които изискват само един език. Например само Немски или Португалски и др. 

Ако говорите един или повече от изброените езици, не се колебайте да кандидатствате.

Нашият клиент е много гъвкав и предлага възможност за работа от вкъщи или в офиса, в зависимост от различната позиция. Освен това, някои от ролите са на пълен работен ден (40 часа) или на непълен работен ден (в зависимост от позицията).

Профил на Позицията за Специалист Обслужване на Клиенти:

  • Обслужва крайни клиенти по телефон, имейл и чат
    Отговаря правилно и своевременно на клиентските запитвания по предварително определени правила
  • Разбира нуждите на клиента и предоставя най-доброто решение за всеки от тях
  • Проактивно предоставя подкрепа и помага на колегите 

Профил на Кандидата за Специалист Обслужване на Клиенти:

  • Владее един от следните езици: Английски, Немски, Френски, Португалски, Румънски, Унгарски или Испански. Някои позиции изискват комбинация от Английски и друг език. 
  • Отлични комуникативни умения и интерес към дейността обслужване на клиенти
  • Съумява да изслушва и съветва клиентите и бързо и точно разбира нуждите им
  • Справя се със стресови ситуации
  • Добра компютърна грамотност
  • Умее да работи в екип
  • Умее да разрешава конфликти

Какво Предлага Клиентът

  • Конкурентно заплащане
  • Работа в интернационална среда
  • Възможност за дългосрочна професионална кариера
  • Инициативи на компанията – благотворителни дейности, тийм билдинги, спортни събития, вътрешни състезания
  • Ваучери за храна
  • Допълнително здравно осигуряване 
  • Допълнително възнаграждение за стаж и професионален опит 0.6%
  • Отстъпка за карта Multisport
  • Опция за работа от вкъщи

 

Блу Линкс Кариери ЕООД е регистриран посредник за Подбор на Персонал с Лиценз №: 3173/06.07.2021

Note:

Reference and diploma checks are a standard part of the Blue Lynx recruitment procedure. Candidates are requested to provide these details in their application.
Thank you for your application with Blue Lynx. Due to the volume of applications we cannot respond to everyone. Therefore, when you have not had a call or email from one of the Blue Lynx Recruiters within 5 working days your CV has not been selected. Please register with Blue Lynx when you have not already done so, click Register Online
You can email queries and question to cv@bluelynx.com.
For a broader picture of Blue Lynx and all published vacancies please visit www.bluelynx.com.
Kind regards, The Blue Lynx Team

  • Languages

  • Job Categories

  • Reset